Daňový kalendář 2017

Přehled plateb daní a podávání daňových přiznání, pojistného na sociální a zdravotní pojištění OSVČ i zaměstnavatelů, zákonného pojištění odpovědnosti Kooperativa a dalších povinností vůči státu na rok 2017.

10 nejčastějších otázek k dani z příjmů fyzických osob

Ve svém praxi se setkávám s dotazy k přiznání fyzických osob, které se opakují pravidelně. Pojďme si na ně odpovědět.

Zaměstnání nebo podnikání?

Šest let zaměstnancem na účtárně, šest let podnikání v oboru účetnictví. Co je lepší a co horší? V čem je to jiné? Toto je moje zkušenost.

10 nejběžnějších omylů OSVČ v přiznání k dani z příjmů

Víte v čem nejčastěji chybují OSVČ, když sestavují přiznání vlastními silami? Přečtěte si deset nejběžnějších omylů, kterém potkávám stále dokola v diskuzních fórech a jak je to s nimi doopravdy

Jak legálně snížit daně III. – podvojné účetnictví

V závěrečném díle série článků o legální daňové optimalizaci se budeme zabývat poplatníky, kteří vedou podvojné účetnictví např. s.r.o.

Využití Google aplikací v účetní praxi

Pavel Minář řeší živnostníkům a firmám problémy s počítači. Jako Google Apps Authorised Reseler pomáhá s nasazením systému Google Apps. Pořádá také školení Google Apps (k 31.8.2014 proškolil 1197 uživatelů) a píše návody na počítače, mobily a web na serveru Jak na IT. A protože nejenom prací živ je člověk, připravuje se svými dcerami Klárkou a Eliškou Hravé snídaně.

Podnikání na mateřské a rodičovské dovolené

Článek je aktualizován pro rok 2015

Přemýšlíte, že začnete na mateřské nebo rodičovské dovolené podnikat? Nevíte jak na to? Nevíte co to obnáší? Čtěte dál. (Pokračování textu…)